kawaiisumii

Direktlänk till inlägg 20 juni 2015

Gomorron

Av Sumii - - 20 juni 2015 09:38

Hellu =}
Hur mås det? ^_^
Själv mår jag bra bara lite trött c:
Idaaag ska jag åka till min mormor och morfar för att fira min mormor som fyller år och då ska vi fira henne i deras sommarstuga...som det inte finns internet i ":)" jippi...
"Men internet här hemma är ju redan dåligt så vad gör det om man åker till ett ställe utan internet helt och hållet?" >:c
Men vi ses
Byeeeeee ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sumii - - 23 juni 2015 01:36

klockan är nu 01:36 Och jag kan inte sova yeay Har legat i tre timmar och försökt sova men sedan bör jag märkte att det inte gick så tog jag upp telefonen!! Vilket kanske inte var så smart ^u^ Jaja jag är endå inte smart så det gör inget Men nu ...

Av Sumii - - 22 juni 2015 17:11

VAR ÄR DEN? VAR ÄR DEN? JAG BEHÖVER DEEN NUUU!! Knack knack Vem där? Inte sommaren iallafall!!! Men allvarligt det haglar hemma hos mig fucking haglar det är inte ok :(( Jag vill ha sommar och sol!!! Det känns lite som om vädret har hoppat ö...

Av Sumii - - 21 juni 2015 14:11


Jag har ni gått och blivit beroende av Socker flirt... Socker flirt är ett spel där man är en tjej och går på en skola och sedan ska man försöka att få killar att bli kära i en och sedan så om man har tur så får man gå på en dejt med dem! Men gör o...

Presentation


Heeej, jag är en flicka på 12 höstar som heter Sumi. Jag gillar anime, manga, teater och massa andra roliga saker! Hoppas du kommer gilla min blogg ;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards